Branduri care au primit a doua şansă: cum au revenit Comtim, Fram şi Pegas în piaţă după ce păreau uitate?
Industria bunurilor de larg consum a recâştigat în ultimii ani câteva dintre brandurile româneşti care păreau uitate. Într-o piaţă unde brandul cântăreşte mult, multe companii au...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Branduri care au primit a doua şansă: cum au revenit Comtim, Fram şi Pegas în piaţă după ce păreau uitate?
- Un brand românesc de modă apare în mai multe episoade din serialul Emily in Paris, una dintre cele mai vizionate producţii Netflix. Cum a ajuns aici?
- Producătorul Toortitzi ridică miza pe exporturi: planurile noastre strategice sunt ambiţioase
- ZF 15 minute cu un antreprenor. Şcoala privată Aletheea vrea să dezvolte şi un liceu sub acelaşi nume. „Va fi în proximitatea şcolii, există terenuri în jur, doar că lucrurile au fost blocate pe partea de noi dezvoltări imobiliare”
- Ediţie specială Afaceri de la zero. Echipa Afaceri de la zero vă urează Sărbători fericite şi La mulţi ani!