Afaceri de la zero. Emilia Florea a pornit în satul Poieni, comuna Piatra Şoimului din judeţul Neamţ, brandul de invitaţii de nuntă Remembrance, care a ajuns la afaceri de 50.000 de euro după doi ani. „Am pornit cu 200 de lei şi un vis”
► Portofoliul Remembrance cuprinde invitaţii de nuntă, plicuri, meniuri pentru mese şi tot ce înseamnă papetărie pentru evenimente.
► Comanda minimă este de 25 de invitaţii,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Afaceri de la Zero. Ceramică, desen, accesorii sau care este povestea Dianei Vasilescu şi a proiectului ei creativ care le reuneşte pe toate? „Idei sunt mereu, dar important este să te aşezi la masa de lucru“
- Afaceri de la Zero. Doi antreprenori vor să ducă brandul de ciocolată bean to bar Livstory din Braşov peste hotare. „Răspunsul de până acum a fost mai mult decât încurajator“
- Afaceri de la Zero. Cristiana Cornea, Candelarium, sau cum s-a transformat pasiunea pentru mirosuri fine într-o mică afacere cu produse din ceară parfumată?
- Afaceri de la Zero. Inginerul piscicol Gheorghe Nistor, proprietarul Piscicola Botoşani: „Ne-au ajutat foarte mult fondurile europene, am implementat cinci proiecte“
- Afaceri de la Zero. Cum transformi un eşec într-un nou început? Cristina-Anca Urziceanu, Introvert, atelier de bijuterii din ceramică: A fost o experienţă din care am învăţat foarte mult