Afaceri de la zero. Trei tineri din Timişoara au transformat o provocare într-un business: de la organizarea unei petreceri cu 100 de persoane au ajuns să aducă la un loc 1.800 de oameni
♦ În 2019 atreprenorii vor să se extindă în Cluj, Oradea, Bucureşti şi pe litoral ♦ În cinci ani îşi propun ca Spontan Events să devină un brand naţional.
Alex Roşca,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Afaceri de la Zero. Cristiana Coman a plecat din resurse umane şi a dezvoltat un brand de produse cosmetice cu ingrediente naturale pentru femei
- Afaceri de la Zero. Alexandra Istrate a pariat pe brandul de accesorii pentru animale MASH şi vrea să deschidă propriul magazin
- Afaceri de la Zero. Loredana Peptenaru, cu background în turism, a pornit în pandemie Nomad Travel Concept, o agenţie de turism care oferă vacanţe personalizate şi consultanţă şi care a ajuns la sute de clienţi
- Afaceri de la Zero. Ruxandra Mercea, Florina Popîrţac şi Raluca Manole, trei antreprenoare din Cluj-Napoca, au dezvoltat Spark Generation, o platformă de educaţie online care a strâns 9.000 de elevi din 25 de ţări
- Afaceri de la Zero. Stup edition. Alexandru Popescu şi-a deschis o cafenea într-un taxi în timpul facultăţii urmate în Anglia şi a adus conceptul în România, unde vrea să dezvolte o cafenea sustenabilă