Afaceri de la zero. La vârsta la care alţii habar nu au ce sa facă în viaţă, doi tineri români au deja propria lor afacere şi fac mii de euro
Pe la 20 de ani, cei mai mulţi au făcut cunoştinţă cu facultatea sau au intrat deja în câmpul muncii. Sau le-au făcut pe ambele, dar într-un mod cu totul personal. Este şi cazul lui...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Şase ani de Afaceri de la Zero şi primii noştri milionari. Reptiland Bucureşti, un spaţiu expoziţional cu reptile şi plante exotice, a ajuns la circa 150.000 de vizitatori într-un an şi ar putea ajunge la venituri de 1 mil. euro anul viitor. „Vrem să ne
- Şase ani de Afaceri de la Zero şi primii noştri milionari. Platforma Woot.ro, agregator de servicii de curierat dezvoltat de familia Berendea, a atins 3 mil. euro şi ajunge la peste 100.000 de utilizatori
- Afaceri de la Zero. Cum se simte Crăciunul între zeci de colecţii semnate de creatori şi designeri români în magazinul AlbAlb al Cristinei Olteanu: „Ne-am dorit să oferim cele mai bune decoraţiuni de Crăciun făcute de creatori români“
- Şase ani de Afaceri de la Zero şi primii noştri milionari. Antreprenorul Leonard Georgescu vrea să ducă brandul de mobilier Esho la afaceri de peste 10 mil. lei anul acesta „Am investit mult în tehnologizare“
- Şase ani de Afaceri de la Zero şi primii noştri milionari. Dragoş Smeu, fondatorul agenţiei de digital marketing Mavericks: „Milionul a fost consecinţa creşterii echipei şi a serviciilor noi“