Afaceri de la zero. Ionuţ Popescu a lăsat Bucureştiul şi domeniul IT pentru centrul de echitaţie Potcoava din Dâmboviţa, care a atras 6.000 de turişti în 2019
Ionuţ Popescu a decis în 2008 să renunţe la jobul din IT şi să pornească centrul de echitaţie Potcoava după un weekend petrecut la Sighişoara la un astfel de centru. Posibilitatea...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Şase ani de Afaceri de la Zero şi primii noştri milionari. Cum a ajuns Mabó Coffee la afaceri de peste 1,5 mil. euro cu o prăjitorie, trei cafenele şi parteneri inclusiv la export. „Ţinta este să ajungem la 10 mil. euro“
- Afaceri de la zero. CUM PRINDE VIAŢĂ O IDEE. Help Autism, un proiect dedicat tinerilor şi copiilor cu tulburări de spectru autist, a susţinut în cei 15 ani de activitate peste 3.000 de familii, iar ţinta este să ajungă la 50 de locaţii în România în siste
- Afaceri de la zero. De la un job într-un bar la brand identity design. Care este povestea lui Robert Herineanu, ROBO, şi a afacerii sale de branding?
- Şase ani de Afaceri de la Zero şi primii noştri milionari. Brandul românesc de haine din lână Merinito a ajuns la peste 3 mil. lei într-un deceniu de activitate. „Clienţii s-au maturizat în alegerile lor, iar cererea pentru produse de calitate, din materi
- Şase ani de Afaceri de la Zero şi primii noştri milionari. Cum au ajuns doi fraţi să pornească brandul de ochelari Lunet şi să îl ducă la afaceri de peste 4,4 milioane de lei