Afaceri de la zero. Iona, un brand românesc de bijuterii din aur creat de Simona Telteu, merge spre afaceri de 100.000 de euro. „Planul nostru este să ne dezvoltăm internaţional“
	
	
	 
Ideea de a avea propriul brand de bijuterii din aur s-a născut în mintea Simonei Telteu încă din 2016 pe când lucra în domeniul marketingului într-o corporaţie, pornind de la nevoia sa...
				Testează abonamentul ZF Corporate
	Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
	
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
		- Ediţie specială Afaceri de la Zero susţinută de 5 to go. Adrian Mitache a renunţat la domeniul bancar pentru a paria pe HoReCa. „În timp ce alţii închideau, 5 to go continua să deschidă locaţii şi asta m-a convins să merg cu o franciză“
- Ediţie specială Afaceri de la Zero susţinută de 5 to go. De la situaţii de urgenţă la antreprenoriat sau care este povestea lui Dani Diaconu, cel care a dus brandul 5 to go în Vaslui
- Şase ani de Afaceri de la zero şi primii noştri milionari: Pariul a trei tineri pe brandul de pahare reutilizabile ZĂ KUP a ajuns la afaceri de 1,1 milioane de lei „Am muncit mult ca să convingem organizatorii de festivaluri că sistemul aduce o valoare re
- Afaceri de la zero. Inspirată de un brand local din Bucureşti, Andreea Ignat a început să facă eclere pe care le livra în Reghin. Astăzi, businessul are trei puncte de desfacere şi va mai deschide încă unu
- Ediţie specială Afaceri de la Zero susţinută de 5 to go. Adrian Busuioc şi Pascale Misăilă sunt unii dintre primii 40 de francizaţi ai businessului 5 to go şi au reuşit să acopere, cu 11 cafenele, o bună parte din Bucureşti
 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
				 
				