Afaceri de la zero. Iona, un brand românesc de bijuterii din aur creat de Simona Telteu, merge spre afaceri de 100.000 de euro. „Planul nostru este să ne dezvoltăm internaţional“

Ideea de a avea propriul brand de bijuterii din aur s-a născut în mintea Simonei Telteu încă din 2016 pe când lucra în domeniul marketingului într-o corporaţie, pornind de la nevoia sa...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.