Afaceri de la zero. Antreprenorul Cristian Blândaş a pus pe piaţă brandul de cămăşi Cocotti din pasiunea pentru îmbrăcăminte şi ţinteşte afaceri de 100.000 de euro în 2019
„Oamenii se vor educa şi vor înţelege că antreprenoriatul nu este o joacă.“
Cristian Blândaş, de profesie jurist-economist, a lansat în urmă cu trei ani brandul Cocotti, sub care...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Afaceri de la Zero. Raluca şi Mihai Petrilă din Iaşi au pornit gelateria Cosi Buono după investiţii de circa 120.000 de euro, iar ambiţia lor este să producă gelato artizanal cu fructe din cultura proprie
- Şase ani de Afaceri de la Zero şi primii noştri milionari. Reptiland Bucureşti, un spaţiu expoziţional cu reptile şi plante exotice, a ajuns la circa 150.000 de vizitatori într-un an şi ar putea ajunge la venituri de 1 mil. euro anul viitor. „Vrem să ne
- Şase ani de Afaceri de la Zero şi primii noştri milionari. Platforma Woot.ro, agregator de servicii de curierat dezvoltat de familia Berendea, a atins 3 mil. euro şi ajunge la peste 100.000 de utilizatori
- Afaceri de la Zero. Cum se simte Crăciunul între zeci de colecţii semnate de creatori şi designeri români în magazinul AlbAlb al Cristinei Olteanu: „Ne-am dorit să oferim cele mai bune decoraţiuni de Crăciun făcute de creatori români“
- Şase ani de Afaceri de la Zero şi primii noştri milionari. Antreprenorul Leonard Georgescu vrea să ducă brandul de mobilier Esho la afaceri de peste 10 mil. lei anul acesta „Am investit mult în tehnologizare“