Cu produse de la 1,99 lei, brandul polonez de modă Pepco a ajuns de la zero la 335 mil. lei în trei ani în România
Compania Pepco Retail, cea care controlează reţeaua de magazine cu acelaşi nume, brand poziţionat pe segmentul de discount, a terminat anul trecut cu afaceri de 335 mil. lei, de circa cinci...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Urmează ZF Bankers & Asigurări 2025 – 2-3-4 iunie, Hotel Marriott Bucureşti. Cum va evolua sistemul bancar în continuare?
- Analiza de luni. Spitalele din oraşele mici nu au medici suficienţi. Pediatria este printre specialităţile afectate, 80 de spitale nu au un pediatru
- Umbrărescu vrea să se retragă din Autostrada Unirii la doar două luni de la semnare
- România, laboratorul de testare al Renault: „80% din testele Renault se fac la Titu. Asta ne plasează strategic în reţeaua grupului“
- Bursă. UiPath, venituri de 356 milioane de dolari în primul trimestru. Daniel Dines, CEO: Sunt mulţumit. Acţiunile se tranzacţionau vineri după-amiază în urcare cu 2% la 13,3 dolari. Capitalizare de 6,8 mld. dolari