Oana Ioniţă, Business MAGAZIN. În România, să fii tânăr e un sport de anduranţă financiară. Gen Z este una dintre cele mai dependente generaţii de părinţi
În 2025, generaţia Z din România trăieşte o contradicţie dureroasă între promisiunea unei vieţi moderne, conectate şi deschise spre lume, şi realitatea unui sistem economic ţi politic...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Valentin Tătaru, Economist Şef ING Bank România: Cât de mult contează gura lumii în economie? Când lumea spune că lucrurile merg prost, mulţi oameni devin precauţi, amână decizii, îşi suspendă visurile
- Oana Ioniţă, ZF. Când Google bate TikTok: ce ne spune asta despre cum se informează generaţia tânără?
- Lucian Bondoc, Managing Partner, Bondoc & Asociaţii: Între „vizitatori” şi „terminatori”
- Ramona Jurubiţă, KPMG: România între iluzii şi responsabilitate. Ne disciplinăm sau continuăm cu iluzia stabilităţii obţinută prin împrumuturi şi creşteri temporare de taxe?
- Oana Ioniţă, ZF. Speranţe mici, rate mari: e creditul pe 30 de ani singura speranţă a generaţiei Z la un apartament?