Oana Ioniţă, ZF. Când Google bate TikTok: ce ne spune asta despre cum se informează generaţia tânără?
Pentru generaţia Z, informaţia trebuie să fie rapidă, vizuală şi uşor de digerat. De aceea, mulţi dintre tineri încep căutările pe platforme precum TikTok sau Instagram, unde...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Oana Ioniţă, ZF. Când Google bate TikTok: ce ne spune asta despre cum se informează generaţia tânără?
- Lucian Bondoc, Managing Partner, Bondoc & Asociaţii: Între „vizitatori” şi „terminatori”
- Florin Pogonaru, AOAR: Industria românească, meteodependentă ca şi agricultura. Lipsa investiţiilor în reţelele electrice de distribuţie provoacă pierderi producătorilor industriali când apare vreme nefavorabilă
- Sorin Pâslaru, ZF: După atâta eficientizare/restructurare/reformare şi îngheţare a pensiilor şi salariilor, iată că guvernul livrează la rectificare un deficit bugetar egal cu cel de anul trecut, de 8,5% din PIB. Parcă se prăbuşea ţara şi nu ne mai împrum
- Opinie Ciprian Lăduncă, LCL Advisory: Listările pe bursă şi guvernanţa, încrederea ca activ intangibil esenţial