Oana Ioniţă, ZF. Când Google bate TikTok: ce ne spune asta despre cum se informează generaţia tânără?
Pentru generaţia Z, informaţia trebuie să fie rapidă, vizuală şi uşor de digerat. De aceea, mulţi dintre tineri încep căutările pe platforme precum TikTok sau Instagram, unde...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Marius Marinaş, profesor ASE: România – 20 de ani de convergenţă în UE. Sfârşitul avantajului competitiv al salariilor reduse?
- Ionuţ Simion şi Livia Teodoru, PwC: Un instrument strategic în relaţia cu ANAF, Acordul de Preţ în Avans (APA) devine cu atât mai important în contextul pachetului fiscal 2
- Denisa Frîncu, Managing Associate, PeliPartners: Proiectul de lege pentru tranzacţiile imobiliare privind locuinţele: protecţie sporită sau noi neclarităţi?
- Radu Magdin, CEO Smartlink Communications. Companiile americane, „tigri” economici: cum le tratăm şi ce învăţăm de la ele
- Ciprian Lăduncă, LCL Advisory: Ce îşi doresc antreprenorii români de la moş Nicolae pentru firmele lor în 2026?