Cum creşte o mică afacere de familie. Brandul Amis de la Fête se extinde în Capitală şi fondatorii vor să deschidă 10 mini fromagerii
Fromageria Amis de la Fête, o afacere de familie a soţilor Oana Moşanu şi Aurelien Marie, lansează un nou concept pe piaţă şi se extinde cu mici spaţii în magazine de vinuri,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cum creşte o mică afacere de familie. Brandul Amis de la Fête se extinde în Capitală şi fondatorii vor să deschidă 10 mini fromagerii
- De ce universităţile româneşti nu produc unicorni? Modelul Oxford din UK: 53 de companii farmaceutice create din cercetare academică, monetizate în spinoffs, iar banii sunt reinvestiţi în R&D
- Mihnea Bâldea, fabricile de ambalaje Rondocarton: Vindem circa 20-30% din producţie clienţilor din auto, unde cererea este în scădere
- ZF 15 minute cu un antreprenor. Doichiţa Zenoveiov, Inoveo: Am crescut nişte lei foarte puternici în antreprenoriatul românesc. Acum avem nevoie şi de haite, iar acestea apar prin parteneriate strategice
- Peste 40 de companii printre care Caroli, Olympus şi grupul Comtim fac mezeluri, lactate şi mâncare gata preparată pentru brandul Cămara Noastră din Lidl. „În prezent sunt listate 86 de articole“