Sergiu Mircea, director executiv marketing şi comunicare, Banca Transilvania: E în ADN-ul nostru să fim aproape de studenţi şi avem un knowledge foarte bun despre cum arată generaţia Z. Tinerii se îndreaptă foarte mult către economisire

@ Banca Transilvania nu are contact cu gen Z doar la nivel de clientelă, ci o bună parte dintre tinerii care alcătuiesc această generaţie sunt chiar angajaţi ai băncii. @ Pentru unu din...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.