Vrei o cafea şi o vacanţă? Metallica la Berlin, curse de Formula 1 şi city break-uri, noua adaptare 5 to go pentru generaţia tânără
Lanţul românesc de cafenele 5 to go, brandul cu care o generaţie întreagă de tineri a crescut între pauzele de la liceu şi primele joburi, îşi duce ideea de „experienţă completă”...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Vrei o cafea şi o vacanţă? Metallica la Berlin, curse de Formula 1 şi city break-uri, noua adaptare 5 to go pentru generaţia tânără
- Gen Z Lifestyle. Care este relaţia tinerilor cu banii şi pe ce sunt mai degrabă înclinaţi să îi cheltuiască? Interesul pentru propria persoană este diferenţiatorul faţă de alte generaţii
- Grafic: Ce îi stresează pe tinerii din generaţia Millennial şi Gen Z?
- Gen Z îşi face vocea auzită: „Vrem transport public inteligent, piste de biciclete şi dialog cu autorităţile. Avem şi soluţii. Nu vrem să mai pierdem ore întregi în trafic“
- Gen Z Lifestyle. Tăieri de bugete, dar totul până la cafea. De ce tinerii sunt dispuşi să platească cu 10% în plus pentru o ceaşcă de cafea?