Vintage is the new cool: cum a cucerit shoppingul SH generaţia ta şi cum au ajuns hainele la mâna a doua să reprezinte peste 30% din garderoba tinerilor
Dacă te-ai plimbat prin oraş în ultimul timp, sigur ai observat ceva: magazinele second-hand nu mai sunt doar locuri ieftine unde poţi găsi haine pe gustul tău, ci au devenit adevărate...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Vintage is the new cool: cum a cucerit shoppingul SH generaţia ta şi cum au ajuns hainele la mâna a doua să reprezinte peste 30% din garderoba tinerilor
- Sportivii faimoşi ne vorbesc şi despre viaţă, nu doar despre sport. Lecţii pentru Generaţia Z din afara terenului
- Ştiai că trei dintre cele mai iubite oraşe din România sunt şi unele dintre cele mai sigure din lume? Cluj-Napoca, Timişoara şi Braşov îşi fac loc în top 40 cele mai safe oraşe la nivel global
- Tu ce faci în weekend-ul 14-16 noiembrie? Iată câteva variante dacă încă nu ţi-ai făcut planuri
- Cum a devenit Gen Z noua forţă politică la nivel mondial? Tinerii nu mai aşteaptă decenii după schimbare, o vor rapid şi se organizează fără lideri