Cum a devenit Gala ZF 27 de ani locul de întâlnire între generaţii
Entuziasmul de a face parte din “această lume” rezumă cel mai simplu experienţa pe care au trăit-o la 20-21 de ani zeci de tineri prezenţi la Gala ZF 27 de ani.
Iar participarea lor...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cum a devenit Gala ZF 27 de ani locul de întâlnire între generaţii
- Ce carte îţi recomandă Valentina Vesler, director de comunicare al Valvis Holding, companie care deţine brandurile Aqua Carpatica şi Domeniile Sâmbureşti
- Ce contează cel mai mult pentru Gen Z atunci când aleg cu ce să se îmbrace?
- Ar lupta gen Z pentru România?
- Unu din trei români are probleme cu somnul şi aproape 70% dintre ei spun că stresul le afectează calitatea somnului