Vocea unei generaţii care alege prezentul: Peste zece ani e mult. Important e ce fac azi
Generaţia Z este o generaţie care nu mai gândeşte în termeni de „unde mă văd peste zece ani”, ci mai degrabă de „ce oportunităţi am acum şi cum pot creşte din...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Vocea unei generaţii care alege prezentul: Peste zece ani e mult. Important e ce fac azi
- Ce trebuie să conţină „kit-ul” de care ai nevoie după ce ieşi de pe băncile facultăţii pentru a face faţă lumii de astăzi: „Curiozitate, capacitate de rezilienţă şi determinare”
- Paul Şandru, masterand FSEGA: Nu vreau totul de la început, vreau să-mi construiesc cariera pas cu pas
- „În ultimul timp m-am gândit serios să plec din ţară”
- „Generaţia mea este mult mai curioasă. Aspiră la foarte multe lucruri, doar că nu ştie pe unde s-o ia”