Antreprenor din studenţie. Povestea tânărului care produce astăzi lockerele FANBox a început cu o firmă pornită la Braşov, la 21 de ani, când era student la Ştiinţe Economice. Astăzi are peste 300 de angajaţi şi afaceri de 20 mil. euro
Lucian Ulmanu pornea, în 2007, la 21 de ani, pe vremea când era student la Facultatea de Ştiinţe Economie a Universităţii Transilvania din Braşov, o firmă, ARKA REC, atras de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Antreprenor din studenţie. Povestea tânărului care produce astăzi lockerele FANBox a început cu o firmă pornită la Braşov, la 21 de ani, când era student la Ştiinţe Economice. Astăzi are peste 300 de angajaţi şi afaceri de 20 mil. euro
- Cum folosesc liceenii tehnologia pentru a răspunde provocărilor din educaţie, sănătate, sport şi mediu: 25 de echipe formate din elevi de la mai multe licee din ţară se luptă pentru un premiu de 28.000 de euro într-un concurs de idei şi proiecte
- 30 vs 30. Care sunt meseriile pe care le poate face IA deja şi care sunt joburile unde IA nu are nicio şansă, dar poate ai tu?
- Două românce, absolvente de marketing, au creat numele pentru şase dintre cele mai noi modele Lamborghini. Care este povestea lor?
- Cum scoatem liceul din „Epoca de Piatră”? Simona David-Crişbăşanu, preşedinta Coaliţiei pentru Educaţie: Problema nu este că avem prea puţin conţinut, ci că avem prea puţină aplicabilitate şi relevanţă