Opinie Liviu Popescu, ZF

Cândva, în „epoca de aur”, românii stăteau la coadă pentru salam, ceva de lux atunci. Astăzi, copiii acelor români stau la „coadă” să cumpere acţiuni la producătorul unuia dintre cele mai cunoscute branduri de mezeluri din ţară. Dacă asta nu e evoluţie, atunci ce este?

Cândva, într-o Românie a anilor ‘80, oamenii se trezeau înaintea zorilor pentru a prinde un loc la coadă. Afară fie era frig, fie era tăcere, dar în aer plutea un amestec de...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.