ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi UniCredit Bank. Conacul Polizu, o clădire istorică din judeţul Iaşi, adună anual peste 70 de evenimente private şi corporate. „Ne concentrăm cea mai mare parte din activitate pe evenimente. În extrasezon, ne bazăm pe turism şi evenimente semnătură“
♦ Conacul Polizu, situat în satul Maxut, comuna Deleni, judeţul Iaşi, a fost construit în secolul al XIX-lea, iar după un proces amplu de renovare, clădirea a fost redeschisă...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Studiu ING: 9 din 10 români din mediul urban au fost sau urmează să plece într-o vacanţă, iar bugetul alocat de 30% dintre aceştia este între 4.000 lei şi 8.000 de lei.
- ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi UniCredit Bank. Conacul Polizu, o clădire istorică din judeţul Iaşi, adună anual peste 70 de evenimente private şi corporate. „Ne concentrăm cea mai mare parte din activitate pe evenimente. În
- ING Bank: Trei din 10 români care merg în vacanţe pregătesc un buget anual cuprins între 4000 lei şi 8000 de lei. Familiile cu copii preferă vacanţele la mare, în parcuri de distracţii şi în parcuri de aventură
- Bucureştiul numără de două sau trei ori mai puţine hoteluri sub un brand internaţional decât Varşovia sau Budapesta
- Compania Rex Concepts BK România, francizatul Burger King în România are un buget de 7,5 mil. euro pentru expaniunea pe plan local. Ţinta: deschiderea a 12-15 restaurante în 2025