Via Transilvanica – drumul care uneşte comunităţi şi businessuri, un proiect ZF susţinut de Banca Transilvania

Via Transilvanica. Tina Creţu, director de comunicare şi marketing la Tăşuleasa Social: Ce diferenţiază Via Transilvanica de alte trasee este valoarea socială. Stai în casele oamenilor, mănânci din grădina lor şi afli poveştile locului

Via Transilvanica se diferenţiază de alte trasee turistice prin valoarea so­cială, dat fiind că drumeţii se cazează şi mănâncă în caselor oamenilor. „Înainte să lucrez la...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.