Satele şi oraşele României şi-au luat promovarea în propriile mâini: UNESCO-Bus, Oltenia de Sub Munte sau Via Transilvanica, trei iniţiative care îşi propun să promoveze peisajele, istoria şi cultura locurilor
♦ Turismul, sectorul veşnic cu potenţial, dar lăsat mereu în urmă, devine o cale tot mai accesată pentru promovarea şi dezvoltarea comunităţilor locale ♦ Iniţiative...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Sphera Franchise Group (KFC, Pizza Hut, Taco Bell) a deschis în staţiunea Riccione, în apropriere de Rimini, primul restaurant sub brandul Cioccolatitaliani, în urma unei investiţii de 600.000 euro
- Grafic: Evoluţia principalilor indicatori ai Therme Nord Bucureşti (2016-2024)
- Grafic: Ponderea destinaţiei în totalul sosirilor turiştilor europeni în 2024
- Exclusiv ZF Corporate Radu Savopol, CEO al lanţului de cafenele 5 to Go: „Am reuşit în spaţii mici de 20-25 mp să avem o cifră de afaceri frumoasă pe metru pătrat”
- Exclusiv ZF Corporate ZF Bankers Summit 2025. Tiberiu Moisă, director general adjunct MidCorporate & IMM, Banca Transilvania: Programele de garantare, cum este IMM Invest, trebuie privite şi din perspectica cheltuirii unor resurse publice şi ar trebui să producă un efect cât