Satele şi oraşele României şi-au luat promovarea în propriile mâini: UNESCO-Bus, Oltenia de Sub Munte sau Via Transilvanica, trei iniţiative care îşi propun să promoveze peisajele, istoria şi cultura locurilor
♦ Turismul, sectorul veşnic cu potenţial, dar lăsat mereu în urmă, devine o cale tot mai accesată pentru promovarea şi dezvoltarea comunităţilor locale ♦ Iniţiative...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- O familie de antreprenori dezvoltă primul sat turistic tradiţional românesc în judeţul Bihor
- Cât de mult afectează sezonalitatea de pe litoral turismul naţional? Staţiunile de pe litoral atrag circa 11% din numărul total de turişti, aproape similar cu destinaţiile balneare, care funcţionează pe tot parcursul anului
- Oradea, poartă către vest, un proiect ZF susţinut de Banca Transilvania. O familie de antreprenori a cumpărat câteva zeci de case într-un sat uitat de lume din Bihor şi dezvoltă primul sat turistic tradiţional românesc. „Vom avea capacitate de cazare de 1
- Hotelierii de pe litoral se pregătesc pentru minivacanţa de 1 Mai: unităţile de cazare sunt aproape pline
- Cafea sau ceai? Ce aleg mai des europenii? În România, pofta pentru cafea a crescut vizibil: importurile s-au dublat în valoare în doar cinci ani