Satele şi oraşele României şi-au luat promovarea în propriile mâini: UNESCO-Bus, Oltenia de Sub Munte sau Via Transilvanica, trei iniţiative care îşi propun să promoveze peisajele, istoria şi cultura locurilor
♦ Turismul, sectorul veşnic cu potenţial, dar lăsat mereu în urmă, devine o cale tot mai accesată pentru promovarea şi dezvoltarea comunităţilor locale ♦ Iniţiative...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Stay Fit Gym semnează cu grupul Marriott pentru devoltarea unui centru de fitness în incinta hotelului Sheraton din Bucureşti. Investiţia trece de 5 mil. lei
- Grafic: Transformarea unor clădiri cu alte funcţionalităţi în hoteluri
- Ausra Lucinskaite, directorul hotelului de cinci stele Marmorosch din Bucureşti: „Am bugetat o creştere cu 10%, dar primele luni au fost pline de incertitudine“
- ZF ESG Summit 2025. ESG reprezintă un factor de diferenţiere pe piaţă, trebuie să valorificăm toate resursele locale. Modul în care construim acum va defini calitatea vieţii şi bunăstarea la nivel de comunităţi
- Primăria Deva investeşte peste 2,5 mil. euro în amenajarea unui parc urban de 3,6 hectare