România caută să intre pe lista de destinaţii pentru turiştii chinezi. În prima jumătate a acestui an au sosit în România peste 21.600 de turişti chinezi
România are potenţialul de a deveni o destinaţie atractivă pentru turiştii chinezi, care ar cântări considerabil în turismul de incoming al ţării, însă barierele...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Radu Timiş Jr, CEO, CrisTim: Ne uităm cum putem să ne extindem afară. Ne uităm la branduri mici-medii din regiune pe care le putem achiziţiona şi să creştem prin ele
- Ghidul Michelin a ajuns şi în România. Şase hoteluri din România au fost incluse în ghidul Michelin dedicat unităţilor de cazare
- România caută să intre pe lista de destinaţii pentru turiştii chinezi. În prima jumătate a acestui an au sosit în România peste 21.600 de turişti chinezi
- Berarii României: Vom continua să investim în România. Viitorul stă în colaborarea dintre industrie, autorităţi şi societate
- Via Transilvanica. Proiectul promovat la Roma îi aduce pe italieni în România