Mastercard va furniza Ministerului Economiei date şi analize despre comportamentul turiştilor străini, cu scopul creării unor campanii de promovare relevante pentru destinaţiile locale
Mastercard şi Ministerul Economiei, Antreprenoriatului, Turismului şi Digitalizării (MEATD) au încheiat un parteneriat prin care autorităţile statului vor avea acces la date şi analize...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Mastercard va furniza Ministerului Economiei date şi analize despre comportamentul turiştilor străini, cu scopul creării unor campanii de promovare relevante pentru destinaţiile locale
- Cum schimbă Via Transilvanica viaţa sătenilor din Batoş, o comună din Mureş cu 4.100 de locuitori
- Via Transilvanica – drumul care uneşte comunităţi şi businessuri, un proiect ZF susţinut de Banca Transilvania. Cătălin Mărcuş, viceprimarul comunei Batoş din judeţul Mureş: Cu Via Transilvanica avem acum mai multe şanse pentru o mai bună dezvoltare. Am v
- Supliment ZF 27 de ani. Cum a fost anul 2006 în business
- Supliment ZF 27 de ani. Cum a fost anul 2005 în business