Interviu ZF. Takuya Aoyama, Hyatt: Ne dorim să avem un hotel sub managementul propriu în Bucureşti, după cel din Braşov. Am intrat târziu în piaţă. Hotelul ARO va rămâne operaţional pe durata renovării, însă lucrările ar putea fi finalizate abia în 2027, moment în care hotelul va trece sub sigla Hyatt. Investiţia se va ridica la circa 35 mil. euro
Grupul internaţional Hyatt, care a încheiat recent contractul de franciză pentru hotelul ARO Palace care urmează a fi deschis sub brandul Hyatt Regency Aro Palace Braşov, se uită la noi...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Nu toată lumea se bucură de noile drumuri. Victor Berceanu, Ramada Plaza din Craiova: După lansarea ultimului tronson al drumului express Piteşti-Craiova, clienţii din Bucureşti nu mai dorm în Craiova
- Nu toată lumea e fericită cu autostrăzile. Victor Berceanu, hotelul Ramada Plaza din Craiova: După lansarea ultimului tronson al drumului express DEx12 Piteşti-Craiova, clienţii din Bucureşti nu mai dorm în Craiova. Businessul a scăzut cu 30% pe fondul ce
- Exclusiv ZF Corporate Care este strategia de dezvoltare a Cris-Tim: Achiziţia unor branduri locale de pe alte pieţe din regiune, modernizarea fabricilor şi continuarea exporturilor
- Turcia înregistrează un excedent de cont curent record datorat turismului, comerţului
- Radu Timiş Jr, CEO, CrisTim: Ne uităm cum putem să ne extindem afară. Ne uităm la branduri mici-medii din regiune pe care le putem achiziţiona şi să creştem prin ele