Industria hotelieră din România are o valoare de 570 mil. euro, pe locul 17 în Europa
Industria hotelieră din România, cu o valoare de peste 570 mil. euro, se situează pe al 17-lea loc în Europa, conform unui studiu IbisWorld. Sectorul hotelier local a fost puternic afectat de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Intercontinental Athénée Palace căştigă titlul de „Cel mai bun hotel business din România”
- Supliment ZF 27 de ani. Cum a fost anul 1999 în business
- 5 to go intră pe piaţa distribuţiei de pachete turistice: lanţul de cafenele semnează un parteneriat cu Fibula Air Travel şi aduce ofertele în peste 650 de unităţi din ţară
- Producţia de vin din România a crescut în 2025 cu 29%, la 4 mil. hectolitri, un avans de 3% faţă de media ultimilor cinci ani. ”Modificările climatice afectează tot mai sever ţările producătoare de vin tradiţionale, iar defrişările de viţă-de-vie continuă
- Din fermă în farfurie, prânzul behind the scenes. RadicStar, companie ce pune pe piaţă produse din carne din Argeş: Suntem la o distanţă relativ mică faţă de Bucureşti şi avem avantajul de a putea livra zilnic către HoReCa