Hotelul Mercure Alba Iulia, primul afiliat la un brand internaţional din oraş, estimează afaceri de 2 milioane de euro pentru primul an de activitate. „Ne aşteptăm la un mix între turismul de leisure şi cel de afaceri“. Investiţia în hotel s-a ridicat la circa 10,5 milioane de euro şi aşteptările sunt ca aceasta să fie amortizată în circa zece ani

Hotelul Mercure Alba Iulia, pri­mul hotel sub un brand internaţional din oraş, recent deschis, estimează venituri de 2 milioane de euro pentru primul an de activitate. Hotelul a fost...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.