Criza nu strică vacanţele românilor: vânzările agenţiilor de turism se apropie de nivelul din 2019, iar creşterea preţurilor nu îi sperie pe turişti, care sunt dispuşi să plătească mai mult. Pandemia a venit cu o serie de lecţii atât pentru companiile din turism, cât şi pentru turişti, care acum sunt mult mai atenţi în privinţa asigurărilor de călătorie

Rezervările înregistrate de către agenţiile de turism în această perioadă sunt la un nivel similar cu cel din aceeaşi perioadă din 2019, anul de referinţă pentru turismul local. Cu...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.