ZF Live. Valentin Cristescu, head of marketing al Intersport România: „Mergem în oraşe în care nu suntem prezenţi sau în care avem doar un magazin“
„Sunt companii din industria de IT care ne cer beneficii de cumpărare a echipamentelor pentru angajaţii lor.“
Retailerul de echipamente sportive Intersport, unul dintre cei mai mari...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Analiză Radiografia pieţei de FMCG în primele luni din 2025. Magazinele de tip discount câştigă teren, în timp ce hipermarketurile şi proximitatea modernă pierd cotă de piaţă într-o perioadă în care preţurile cresc accelerat
- Actorii din HoReCa se vaită că o majorare a TVA se va duce în preţul plătit de client: În final, nu am mai avea pe cine să servim în restaurante. În Germania, când TVA în sector a crescut de la 7 la 19%, preţurile au urcat cu 6,5%
- Câte lozinci mai suportă agricultura românească? Cum se discută viitorul agriculturii între marii fermieri şi marii retaileri, fără procesatorii care pot rezolva deficitul comercial agroalimentar de 5 miliarde de euro
- Prodlacta revine în top 10 producători de lactate după un an de cumpănă: afaceri în creştere cu 19% în 2024, dar profit înjumătăţit
- Cătălin Stroe, Ruris: Vom lansa un tractor care va costa jumătate faţă de unul chinezesc, dar cu o filozofie diferită: nu vrem să fabricăm doar maşini scumpe, ci să păstrăm valoarea în România şi să investim în echipele noastre de cercetare şi dezvoltare