ZF Agropower. Marius Bîcu, Ferma cu Omenie: Strategia noastră de business este de a deveni furnizori locali de mâncare. Ne propunem ca până la sfârşit de an 20% din vânzări să fie locale

După două decenii de exporturi, care au ajuns la o cotă de 60% din vânzări, Marius Bîcu, acţionar şi director general al com­paniei Ferma cu Omenie, vrea să se concentreze mai mult pe...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.