Radiografia comerţului – vioara întâi a economiei: Cine sunt principalii jucători, care sunt tendinţele şi încotro se îndreaptă lucrurile într-un sector de aproape 1.000 mld. lei?
Comerţul cu dominantă alimentară reprezintă o piaţă de aproape 150 mld. lei. Alte 100 mld. lei vin din comerţul auto. Acestor sume li se adaugă 25 mld. lei de la electro-IT, alte...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Clubul Fermierilor Români s-a întâlnit ieri cu Nicuşor Dan: „Avem nevoie de o strategie pe cel puţin 10 ani. Fără o politică agricolă integrată, nu putem vorbi despre competitivitate, siguranţă alimentară şi investiţii stabile”
- Roşiile şi căpşunele româneşti revin în magazine: Carrefour deschide sezonul 2025 cu fructe şi legume din „Grădina Noastră”, program din care fac parte peste 370 de producători locali
- Melania Pop, International Work Finder: Cam 30% din contingentul de 100.000 de muncitori străini se duce în comerţ, este foarte mare nevoia
- Ruxandra Târlescu, Partner PwC Romania: Se lucrează la o reformă fiscală. Ordonanţa Trenuleţ de anul trecut a fost menită să ţină deficitul la o singură cifră. Fără ea ne-am fi dus probabil la peste 10%
- Michael Kaiser, directorul comercial Sezamo: Preţul este important pentru noi, dar nu cel mai important factor. Ca livratori avem doar români, sunt interfaţa noastră faţă de client