Ţara lui Mai Bine, platformă care vrea să fie o punte între producători locali şi restaurante, a adus împreună 200 de companii. Peste 70% din restaurante văd o creştere a cererii din partea clienţilor pentru produse româneşti
Ţara lui Mai Bine, o platformă lansată în urmă cu un an de Edenred şi HORA, care vrea să fie o punte între restaurante şi producători români pentru aprovizionarea cu ingrediente...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Bursă. Cris-Tim testează apetitul investitorilor cu o vânzare de acţiuni de 100 mil. euro. Ce surse de creştere va avea compania? Compania promite minimum 50% din profit ca dividende. Planuri ambiţioase de investiţii, inclusiv achiziţii regionale.
- ZF Business şi marketing în fotbal, o emisiune susţinută de Salt Bank. Dan Şucu, Mobexpert, a investit până acum în Rapid şi în clubul italian Genoa peste 80 mil. euro: piaţa de fotbal din România este subevaluată şi de aceea va creşte
- Urmează ZF Agribusiness Summit 2025 pe 21 octombrie. „Agricultura: de la hrană la business. Care este viitorul fermierului român?“ 30 de specialişti - fermieri, procesatori, retaileri, finanţatori şi autorităţi - vin la unul dintre cele mai importante eve
- Ţara lui Mai Bine, platformă care vrea să fie o punte între producători locali şi restaurante, a adus împreună 200 de companii. Peste 70% din restaurante văd o creştere a cererii din partea clienţilor pentru produse româneşti
- Ediţie specială Afaceri de la Zero susţinută de 5 to go. De la barista, la antreprenori. Laura şi Ionuţ Barbu s-au cunoscut la 5 to go ca angajaţi şi au astăzi două cafenele în franciză în Bucureşti