Cum a schimbat inflaţia comportamentul de consum al românilor: În coşul mediu din comerţul alimentar mai sunt astăzi doar cinci produse, faţă de şase-şapte în perioada 2020-2021. Scumpirile pe bandă rulantă au dus la o scădere a volumelor de vânzări în comerţul alimentar local
♦ Oamenii cumpără însă nu doar mai puţin, ci şi cantităţi mai mici şi produse mai ieftine ♦ Astfel, mărcile private câştigă teren, la fel şi articolele la...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Briefingul zilei de 06 decembrie 2023
- Bilanţ la final de exerciţiu financiar 2014-2020: absorbţia pe fondurile europene regionale, în valoare de 8,5 mld. euro, trece de 100%
- Fabrica Barleta din Bacău, care produce pungi, saci şi sacoşe din hârtie: „A fost un an greu, a scăzut cererea la export, iar fondurile europene pe care ne bazam pentru dezvoltare nu au venit“
- Grafic: Sesiunile deschise în prezent din Planul Naţional Strategic 2023-2027
- ZF Investiţi în România! Producătorul de lactate Artesana pregăteşte un concept store în care vrea să integreze o băcănie şi o cafenea