Cum a schimbat inflaţia comportamentul de consum al românilor: În coşul mediu din comerţul alimentar mai sunt astăzi doar cinci produse, faţă de şase-şapte în perioada 2020-2021. Scumpirile pe bandă rulantă au dus la o scădere a volumelor de vânzări în comerţul alimentar local

♦  Oamenii cumpără însă nu doar mai puţin, ci şi cantităţi mai mici şi produse mai ieftine  ♦  Astfel, mărcile private câştigă teren, la fel şi articolele la...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.