Ziarul Financiar a lansat Reportajul săptămânii. Ce este dincolo de cifre, care este povestea, care este realitatea economică şi socială a României. În ce ţară trăim.
Reportajul săptămânii. În ce ţară trăim. Piaţa Obor, deja de câţiva ani un „turn Babel“ la Bucureştiului, intră în era „gentrificării“. Un foodhall cu restaurante de nouă generaţie, cu bere craft şi cafenea de specialitate se ridică văzând cu ochii. „Cred că în acest moment e cel mai cosmopolit loc din oraş“
♦ Cum reuşeşte Piaţa Obor, care de mai bine de un secol este un loc unde banii schimbă mâinile, să satisfacă în era online-ului şi a social media nevoile şi curiozităţile...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Profitul net al producătorului brandului de vodcă Stalinskaya a crescut cu 18% în 2024, ajungând la 16,8 mil. lei
- Piaţa Obor intră în era „gentrificării“. Un foodhall cu restaurante de nouă generaţie, cu bere craft şi cafenea de specialitate se ridică văzând cu ochii. Se va schimba în bine sau în rău cea mai mare piaţă din Bucureşti?
- Bursă. Finanţe personale. Cu o evaluare între 1,45 şi 1,65 mld. lei şi un multiplu P/E estimat la 16-18,7, Cris-Tim ar ocupa locul 7 în clasamentul companiilor antreprenoriale de la BVB
- Reportajul săptămânii. În ce ţară trăim. Piaţa Obor, deja de câţiva ani un „turn Babel“ la Bucureştiului, intră în era „gentrificării“. Un foodhall cu restaurante de nouă generaţie, cu bere craft şi cafenea de specialitate se ridică văzând cu ochii. „Cred
- Profitul net al Devero Impex, producătorul brandului Oţet de Mizil, a scăzut cu 27,5% în 2024, la afaceri de 18,4 mil. lei