Radiografia businessurilor celor mai mari dintre cei mari. Marile lanţuri de supermarketuri şi hipermarketuri adună într-un singur an afaceri de 115 mld. lei, dar profitul e aproape inexistent. Patru din zece jucători sunt pe pierdere. Cea mai mare marjă de profit net (de 5,1%) este cea raportată de liderul comerţului alimentar local, discounterul german Lidl

♦  În rest, jucătorii care au câştiguri nete au marje ce variază între 1,1% (Mega Image) şi 4,7% (Kaufland)  ♦  Profi, Auchan, Metro şi Carrefour sunt pe pierdere....
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.