Produsele poloneze îşi găsesc din ce în ce mai mult calea către Asia
De zeci de ani, consumatorii polonezi cumpără cu nesaţ produse chinezeşti.
Cu toate acestea, după cum a declarat Tomasz Buras, CEO-ul DHL Express Polska, pentru Business Insider Polska,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Crescătorii români de păstrăv trebuie să-i aducă pe clienţi direct la fermă, cu mâncare locală, pescuit sportiv şi spaţii de cazare
- ZF Cei mai mari jucători din economie: 20 de ani. Imposibil de detronat. Care sunt cei zece lideri de piaţă pentru care de două decenii nu există decât primul loc?
- Companiile şi consumatorii din SUA îşi recapătă încrederea
- Produsele poloneze îşi găsesc din ce în ce mai mult calea către Asia
- Analiză ANALIZĂ ZF Cei mai mari jucători din economie: 20 de ani. Imposibil de detronat. Zece companii au rămas timp de 20 ani lideri ai pieţelor în care activează indiferent de crize, incertitudini economice sau politice. Care sunt sectoarele pe care le domină?