Prada aduce Versace acasă pentru a crea un campion italian în domeniul luxului
Acordul prin care Prada a achiziţionat Versace reînvie speranţele în crearea unui campion al luxului „Made in Italy“ după ce multe alte branduri de familie au ajuns pe mâini franceze,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF 15 minute cu un antreprenor. Cum văd antreprenorii anul 2026. Laura Baldini, fondatoarea brandului ce îi poartă numele: „După ani de creşteri chiar şi cu peste 10%, ne aşteptăm la o stagnare anul viitor“
- ZF Agropower. Ionuţ Grama, Gramador: Coşul de cumpărături s-a diversificat, dar volumele au scăzut. Cu trei băcănii am vândut anul trecut tobă cât vindeam cu una în 2020
- Unul dintre cele mai puternice branduri de lux din lume revine în România după o pauză de circa patru ani, adus de antreprenorii ce deţin şi francizele Dolce & Gabbana şi Valentino
- Carrefour pariază în continuare pe reţeaua de proximitate şi ajunge la 200 de magazine Express, plus 191 în format Market
- Comenzile noi din industria prelucrătoare au crescut în primele zece luni ale anului cu 4,7%. Industria bunurilor de uz curent a avut un plus de 7,7%, iar industria bunurilor de folosinţă îndelungată de 6,1%