Nespresso a adus pe piaţa din România, unde se beau anual peste 5 miliarde de cafele, noul sortiment Samra Origins, creat cu The Weeknd: „În două săptămâni a urcat pe locul al doilea în vânzările produselor de origine, pe primul fiind Columbia, care a ajuns în 15 ani aici”

Nespresso, brand al corporaţiei elveţiene Nestlé, unul dintre cei mai importanţi jucători din industria FMCG din lume, a adus pe piaţa din România, unde se beau anual peste 5 miliarde de...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.