Fabrica din Timişoara a grupului german de biciclete Corratec va produce din noiembrie pentru brandul austriac woom. COO woom: Colaborarea ne va apropia de pieţele noastre de bază din Europa şi ne va consolida poziţia pentru o creştere pe termen lung
Corratec SRL Timişoara, divizia locală de producţie a grupului german de biciclete Corratec, a semnat un contract de producţie cu brandul austriac woom, biciclete urmând să fie destinate...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Fabrica din Timişoara a grupului german de biciclete Corratec va produce din noiembrie pentru brandul austriac woom. COO woom: Colaborarea ne va apropia de pieţele noastre de bază din Europa şi ne va consolida poziţia pentru o creştere pe termen lung
- Ce înseamnă pentru businessul românesc cel mai curajos pas făcut în străinătate de o companie locală: preluarea Praktiker Grecia de către grupul Dedeman
- Când Trump dărâmă, China clădeşte, cu investiţii record şi concentrare pe energie
- Cel mai mare business antreprenorial românesc dă startul extinderii în Balcani. Visul îndrăzneţ al fraţilor Pavăl: în 1998 sperau să treacă graniţele oraşului Bacău, în 2009 au ajuns în Bucureşti, iar în 2025, după ce au acoperit toată ţara cu magazine de
- Studiu de caz: Ce strategie ajută brandurile din industria lactatelor să crească: Fond de investiţii care să susţină antreprenorul din spatele brandului sau investitor strategic?