Este naţionalismul renăscut al consumatorilor de pretutindeni o sabie cu două tăişuri: un ajutor acasă pentru brandurile autohtone, dar o frână la export?
♦ Branduri gigantice precum Coca-Cola, Ariel şi McDonald’s sunt deja mărci internaţionale, ele nu mai au neapărat o naţionalitate, fiind adoptate, cumpărate şi consumate de oameni...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Afaceri de la Zero. Adrian Stănuşoiu, absolvent al Facultăţii de electrotehnică din Craiova, a fondat compania Crilermar şi produce din materiale reciclate produse de plastic pentru casă şi grădină
- Este naţionalismul renăscut al consumatorilor de pretutindeni o sabie cu două tăişuri: un ajutor acasă pentru brandurile autohtone, dar o frână la export?
- JYSK deschide magazin la Topliţa, judeţul Harghita, şi ajunge la o reţea locală de 151 de unităţi
- Bulgaria va furniza apă Greciei în următorii cinci ani
- Lanţul francez de fast-fashion Jennyfer, în faliment după 40 de ani de viaţă