Care e relaţia dintre nivelul de dezvoltare economică, presă şi piaţa de carte? Unu din cinci germani a cumpărat online în 2024 cărţi, ziare şi reviste. În România, doar 5% din populaţie a făcut astfel de achiziţii. Piaţa locală e codaşă la nivelul UE, alături de majoritatea ţărilor din zona de est a Europei
În anul 2024, doar unu din 20 de români (echivalentul a 5,25% din populaţie) a cumpărat online cărţi, reviste şi ziare print, aceasta fiind a treia cea mai mică pondere de la...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Bursă. AQUILA, companie din sectorul distribuţiei de bunuri de larg consum, a închis T1 2025 cu venituri de 740 milioane lei, în creştere cu 19%, şi un profit net de 19 milioane lei, în scădere cu 3%
- Transavia, producător de carne de pasăre fondat de Ioan Popa, şi-a crescut valoarea portofoliului de branduri cu 10% în 2025 până la 115 mil. euro. Fragedo, principalul motor de creştere
- Afaceri de la zero. Elena Stanciu, cu background în domeniul confecţiilor, a pornit la începutul pandemiei proiectul Poartă-mă cu flori, un brand sub care produce haine din ţesătură naturală vopsite vegetal
- Radiografia comerţului – vioara întâi a economiei: Cine sunt principalii jucători, care sunt tendinţele şi încotro se îndreaptă lucrurile într-un sector de aproape 1.000 mld. lei?
- Agenda de business a săptămânii 5-9 mai 2025