Deichmann, Decathlon, CCC, adidas şi Nike au 30% din piaţa de încălţăminte pentru copii
Românii cheltuie anual peste 125 de milioane de euro pentru încălţările copiilor, pe o piaţă dominată clar de mărci şi retaileri internaţionali. Acest segment cântăreşte puţin în...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Booster Capital intră acţionar la producătorul de lactate Artesana. Roca face exitul şi vinde întreaga sa participaţie de 20%
- Edenred îşi consolidează hub-ul regional de la Bucureşti şi îl numeşte pe Matei Ciobanu în funcţia de Director de Creştere şi Dezvoltare pentru Europa de Est şi Japonia
- Producătorul de bere Bergenbier, cu afaceri de aprope 1 miliard de lei în 2024: Contextul actual ne obligă să fim reticenţi în privinţa noilor investiţii şi rezervaţi în ceea ce priveşte creşterea pieţei în 2025
- Care sunt noutăţile din industria mobilei? Cum funcţioneaza o fabrică de mobilă personalizată? Urmăriţi ZF Live, miercuri, 16 iulie, ora 12.30, cu Ionela Bercu, managing director Rovere Mobili şi Terniti by Rovere
- Cum se ajustează prognozele macroeconomice din acest an după creşterea TVA şi introducerea pachetului fiscal de austeritate? Care este noua ţintă pentru inflaţie, vom mai avea creştere economică? Urmăriţi ZF Live, miercuri, 16 iulie, ora 12.00, cu Valenti