Cum creşti un business în piaţa de panificaţie, cea mai mare din industria alimentară: câştigă businessurile cu un concept complex, care oferă diversitate şi dezvoltă comunităţi
La nivel naţional, numărul brutăriilor din România este de ordinul sutelor, căci anual apar şi dispar de pe harta românească multe businessuri mici. Mulţi antreprenori renunţă la un...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Primele cifre legate de impactul strategiei Farm to fork în magazinele Carrefour: 20% din cifra de afaceri sunt generate de produsele cu valabilitate de până în 7 zile şi de la producători aflaţi la maximum 50 de kilometri distanţă de magazine
- Adrian Urdă, Cometex: Avem în plan investiţii în retail de peste 200 mil. euro până în 2025. În Giurgiu, Focşani şi Zalău vom avea inclusiv proiecte mixte, cu rezidenţial
- Gigi Becali, un cetăţean vietnamez şi Horia Manda, bancher de investiţii, au încheiat cele mai mari contracte de concesiune cu Agenţia Domeniilor Statului în 2022
- Who's who in business. Tobias Matter, Bosch Engineering: În 2022 creştem cu 500 de angajaţi. Echipa din România este parte a reţelei internaţionale care rezvoltă viitoarele generaţii de autovehicule
- Cum a reuşit o tânără din România să transforme un accident fericit într-o afacere profitabilă. Nu i-a trecut niciodată prin cap că va ajunge să producă aşa ceva