ZF Retail Summit 2025
Cornel Cărămizaru, managing director Coca Cola HBC: Trebuie să ne concentrăm pe ceea ce urmează, nu pe ceea ce a trecut, dacă noi nu canalizăm investiţiile pe tendinţele de consum, niciodată nu o să rezolvăm deficitele pe care le avem
Cornel Cărămizaru, managing director Coca Cola HBC, este de părere că investiţiile mediului de afaceri trebuie să se concentreze, în special, pe tendinţele de consum pentru a putea...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF Retail Summit 2025. Georgian Bâlă, Julius Meinl România: Continuăm să investim în segmentul de retail din România. Am identificat oportunităţi de creştere şi vrem să investim
- Călin Pascu, CEO, Tiplog: După pandemie, foarte multe fabrici de hârtie s-au transformat şi s-au dus spre producţie de ambalaje, spre valoare adăugată
- David Alb, CEO Senneville: Trendul de a consuma tot mai mult produse româneşti, văzut şi la consumatori şi la retaileri, este o direcţie bună de dezvoltare
- Arthur Rădulescu, MerchantPro: Adopţia AI trebuie să devină o gândire strategică de business pentru companiile care vor să rămână relevante în piaţă
- Ionuţ Ardeleanu, Auchan România: Avem potenţial să devenim o forţă regională în industria alimentară şi de băuturi