ZF RETAIL SUMMIT 2025
Arthur Rădulescu, MerchantPro: Adopţia AI trebuie să devină o gândire strategică de business pentru companiile care vor să rămână relevante în piaţă
Adopţia Inteligenţei Artificiale nu mai este doar un trend tehnologic, ci o decizie strategică esenţială pentru companiile care vor să rămână relevante, consideră Arthur Rădulescu,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF Agropower. Agrocoroama, afacere de familie din Timiş, trece la nivelul următor: investeşte 2,5 mil. euro într-o nouă fermă şi încă 1 mil. euro într-o fabrică proprie, parte dintr-un plan de integrare pe lanţul scurt, sub brandul La Otilia
- Ferma agricolă Panifcom din Iaşi, deţinută de antreprenori locali, a ajuns la afaceri de 63 de milioane de lei în 2024
- ZF Retail Summit 2025. Georgian Bâlă, Julius Meinl România: Continuăm să investim în segmentul de retail din România. Am identificat oportunităţi de creştere şi vrem să investim
- Călin Pascu, CEO, Tiplog: După pandemie, foarte multe fabrici de hârtie s-au transformat şi s-au dus spre producţie de ambalaje, spre valoare adăugată
- David Alb, CEO Senneville: Trendul de a consuma tot mai mult produse româneşti, văzut şi la consumatori şi la retaileri, este o direcţie bună de dezvoltare