Ca să avem mai mult peşte românesc în magazine avem nevoie de finanţare şi organizare
Piaţa de peşte românesc ar putea deveni competitivă pe plan regional dacă s-ar organiza mai bine pescuitul la Marea Neagră astfel încât să fie o constanţă în livrări, dar şi de...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Andrei Bica, CFO al Profi: Anul trecut am reuşit să creştem numărul de clienţi cu 17%. „În medie, 1,2 milioane de oameni au cumpărat zilnic de la Profi“
- Producătorul Tymbark şi Bucovina: Creşterea inflaţiei aduce o provocare destul de mare. Se resimte o scădere a volumelor
- Grzegorz Grabowski, managerul care conduce operaţiunile Maspex în regiune: creşterea inflaţiei aduce o provocare destul de mare. Se resimte o scădere a volumelor pe toate segmentele, dar continuăm să investim
- Extinderea regională în Europa Centrală şi de Est poate fi un incubator pentru extinderea internaţională spre Vest
- Rezultatele celei mai mari companii antreprenoriale româneşti: Dedeman a menţinut ritmul de creştere de 10% şi a ajuns la afaceri de 11 mld. lei în 2022. Profitul se apropie de 2 mld. lei. Numărul mediu de angajaţi care au lucrat pentru compania din Bacău