Business sportiv. Retailul sportiv, dominat de companii străine. Nicio companie antreprenorială nu îşi face loc în top, însă jucătorii locali încep să prindă teren şi să vină din urmă
♦ Cu toate că nicio companie antrenorială nu îşi face loc în clasament, unii jucători cu capital privat local reuşesc să îşi facă tot mai mult loc într-o piaţă dominată de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Reducerea deficitului comercial agroalimentar, ajuns la 3,3 mld. euro, e o cursă lungă, de 10-15 ani
- Turcii de la Tosmur Grup vor finaliza la sfârşit de an a doua fabrică din Medgidia, o investiţie de 86 de milioane de euro
- Business sportiv. Retailul sportiv, dominat de companii străine. Nicio companie antreprenorială nu îşi face loc în top, însă jucătorii locali încep să prindă teren şi să vină din urmă
- După zece ani în care deficitul comercial agroalimentar a crescut de cinci ori până la 3,3 mld. euro, producătorii, procesatorii şi retailerii se aşază la aceeaşi masă pentru a reface lanţul valoric
- Bursă. Profitul Aquila a scăzut cu 79% în trimestrul al III-lea, pe fondul creşterii costurilor; acţiunile au scăzut cu 1,8% după raportare