CEI MAI MARI JUCĂTORI DIN ECONOMIE
Bunuri de larg consum. Cosmetice. Frumuseţe, dar din import
Românii cheltuie anual circa 1 mld. euro pe produse de machiaj, parfumerie şi îngrijire a pielii, aceasta fiind o piaţă care, exceptând perioada pandemiei, a crescut an de an. Până...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Retailul alimentar ar putea da o nouă tranzacţie majoră pe piaţa din România: Carrefour tatonează exitul din regiune, inclusiv din România. Oficialii companiei: Grupul a iniţiat o analiză aprofundată a portofoliului său de activităţi
- Bursă. Viitorul începe astăzi. Acţiunile Sphera Franchise Group, estimate anul viitor la 40,6 lei de către BRK Financial Group, în creştere cu 6% faţă de preţul actual
- ZF Agropower. Cum vede concurenţa din UE un mic producător de pâine: Cum aş putea să am eu un cost comparativ cu al producătorului din Germania sau Franţa dacă eu plătesc dobânzi şi de opt ori mai mari la credite?
- Afaceri de la Zero. CUM PRINDE VIAŢÂ O IDEE. Larisa Dragna a creat brandul de haine care îi poartă numele de când a ieşit de pe băncile Facultăţii de arte: „Pasiunea a fost de când eram mică, doar că nu ştiam că se face şi un business“
- Grupul Carmistin, deţinut de familia Paraschiv, devine cel mai mare jucător din producţia de furaje din România după preluarea Provimi de la americanii de la Cargill