Cum au ajuns promoţiile să fie cuvântul de ordine în retail? Aproape 40% din vânzările de bunuri pentru îngrijirea locuinţei vin din produsele „la ofertă“. La articolele de îngrijire personală, ponderea sare de 30%

♦  La alimente ponderea e mai mică şi nu doar atât, ea a început să scadă. Într-o perioadă în care românii sunt tot mai atenţi la modul în care îşi cheltuie banii,...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.