Detergent, deodorant şi pastă de dinţi se vând doar la discount? Vânzările promoţionale reprezintă aproape 40% din totalul vânzărilor de bunuri pentru locuinţă şi 30% din cele de îngrijire personală

♦  „Acestea sunt grupe de articole cu promoţii constante, menite să împingă vânzările pe o traiectorie pozitivă“. Promoţiile au ajuns în ultima perioadă să fie...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.