Apropo de strangerea taxelor la buget. Studiu de caz şi întrebare: de ce în acelaşi domeniu al producţiei de biscuiţi şi dulciuri compania românească Croco are o marjă de profit de 30%, iar cea americană Mondelez declară doar 3%?
♦ În contextul în care statul român încasează sub aşteptări din impozitul pe profit, ZF încearcă să vadă de ce o companie românească are o marjă de profit de 12 ori mai mare...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Betty Ice, care a investit 4 mil. euro în fabrica din Suceava: Consumul de îngheţată creşte pentru că românii nu o mai percep ca pe un desert sezonier
- ZF Agropower. Care este şansa industriei lactatelor de a creşte la export: brânzeturile maturate au rămas cam singurul sector unde producătorii români se pot diferenţia, dar suntem încă ancoraţi în trecut. Ne trebuie o strategie sectorială şi o colaborare
- Paradisul din retailul de modă s-a sfârşit: 71 de magazine Kenvelo, Lee Cooper şi Timeout, în insolvenţă
- O nouă „vedetă“ în lumea traderilor de cereale: Klimad, de la 1,7 la 438 mil. lei în trei ani, cu numai doi angajaţi
- În căutare de bani, Comisia Europeană vrea să majoreze drastic taxele pe ţigări. Opoziţia se anunţă dură